Tisdag 1 dec träning :)

hahahaa nej men jag är bara trött :P
Hhhmmmm vad kommer jag i håg, eller jo innan träning så hade jag som vanligt idrott med den andra gruppen. Det blev fotbollsturnering med Damir ;O Så då kan man säga att man fick en bra uppvärmning till träningen.
lattja med bollen :)
Ställa upp tre led och springa fram till en kona vända på det "speciella" sättet och tillbaks. Jag fick ett DAMP anfall och börja asgarva åt jossan och Ronia (förlåt :P). Sen blev det två och två mot varandra som skulle göra mål och jag och Carro gjorde två stycken skit snygga omgångar :D Sen den berömda innebandy cirkeln som gick väldigt segt för mig av dom HÅRDA prestations höjningarna i helgen.

Sen lite match med i mitt lag:

                    Natta

Olivia                                   Fine

                   Alicia

Ägde vi eller vad ;D
Efter träningen drog jag med hem till Ebba och sen blev det lite "privat" snack med tränaren om den kommande säsongen :O :P
Nu har jag uppd. och jag håller på att dö av trötthet :P        Höres göres

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0