Tisdags träning, orkar inte skriva om i Sön :P

Hallo hello halleluja my new body !
Sen två veckor tillbaks har jag varit ovanligt trött jag vet inte varför men jag har mina föraningar :/ :P
I dag var ju en rätt soft dag och så hade man UTV. också hade nästan glömt bort det xd men ja man får ju inte så mycket skäll så då är det inte värt att tänka på det :P
Sen drar man till idrotten och hinner vara med i ca 10 min innan den slutar sen stannar man kvar med Ebba och Julia men dom drar in till omklädningsrummet för att dm skulle sätta på sig benskydd. Men My var där i dag och jag snacka med henne om hennes fot och påkörningen  ;O
Sen kommer Mattias fast vi kan inte börja på en gång för Benny har bollarna men så småningom så blir det lite springa. Ska bara till lägga att Jessi var där i dag både Jessi och My har varit borta jätte länge så det är roligt att dom kommer tillbaks :)
Sen efter vi har sprungit fram och tillbaks så blir det som jag vill kalla det "styrke-ringen" med massor med upphopp -.-
sen passningar med andra övningar, innebandyövningen och den nya spring övningen xd
Sen blir det match :D
My team sponsred by:
               My
         Natta/ Frida O
Sofia                    Olivia
         Carro
         Hanna 
asså jag kommer inte riktigt i håg vilka som var med mig :P     
Men i alla fall så spela vi väldigt bra och jag sög, nej då men jag är ju inte i topptrimm -.- :P





Ha det bra, drick mycket chokla(d)
Så blir du go och gla :D
många kramar  (fast jag inte brukar kramas)                       SALAPRO


Ni trodde jag glömde eller not    G R A T T I S   N I K E  :D:D:D           P.S vi fick extra besök av en viss person ;P :)                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0