Döden var nära :O ...

Efter idrott med den andra gruppen, som var volleyboll men det söööööööööööög :P. Så fick man vänta i typ en kvart efter då träningen börja. Ni skulle ha sätt mitt skill idag, jag bolla upp bollen typ 10 m ifrån målet och så slår jag upp bollen på volley rakt upp i krysset ÄGGGGGGGGGGGAAAAAA XD nu skryter jag inte igen ;) :P Sen började slaveriet som jag kallar det :P eller inte först. Varsin boll och springa från vägg till vägg, typ "hoppa" på bollen fram, springa snabbare och snabbare. Nu ska jag berätta om det värsta, man skulle dela in sig två och två. Jag med Fine :), Sen var det cirkelträning :O jag fatta inte att det skulle bli HUR JOBBIGT SOM HELST :O det var den värsta upphopp, tåhävningar, situps, knäböj, armhävningar m.m. När vi väl blev klara så darra mina ben jag kunde knappt stå eller passa bollen :O hur svag och dålig som helst :P Sen blev det fyra och fyra, Fine, jag, Natta och Alicia. Passa till spelaren och den springer åt ett håll och fortsätt så. Sen samma skjut övning som på förra träningen(se nedan). Sen småmatch :)

My team: Fine, Alicia, Nike, Moa, Natta och jag.

Not my team: Jessi, Carro, Elsa, Ebba, Julia och Sandra.
Gissa vilket lag som ägde :P mitt som vanligt då ;)
Efter träningen så skulle man ta av sig skorna och fyfan vad mina ben darra :O 
Jag bara väntar på träningsvärken ska komma nu eller ja att jag ska få ännu mer. Jag fick det av träningen i söndags i RÖVEN, benen, magen och i armen :P


Kommentarer
Postat av: my

haha låter... kul;)(fast ja läste bara en tredje-del:P)

2009-11-11 @ 15:13:35
Postat av: puhlsen

haha orka inte som vanligt då ;) :P :)

2009-11-13 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0