oh my gud :O

I semi-finalen så blev deras målvakt utvisad efter typ 7 min för att hon fälde Sandra i friläge = ett stort + för oss. Dom slår ändå in ett mål efter halva tiden men i typ slutet så kvitterar vi och det blir straffar dom som skulle slå straffar var: Sandra, Sara, Lisa, Martina och jag :O jag blev skit nervös men alla andra före mig satt sina straffar och Barkarö missa två så vi gick vidare utan min förtjänst :P fick typ vänta från 12 till 15 30 när finalen var.
Vi hade slått gif i grupp spelet med 2-1 men vi tog inget för givet, tror vi trodde mer på förlust, men men.
Det såg inte alls bra ut i början dom slår in 1-0, 2-0. Och då äntligen på ett "inkast" från Lisa så halv skjuter hon bollen mot mig jag sträcker mig efter den och petar på den, jag ser bollen långsamt studsa emellan målvaktens händer och den landar i mål precis intill stolproten. G O A L av Olivia Puhls. Fast den hjälper inte för nu tätt intill målet så gör dom mål igen 3-1 och jag kommer i ett snett friläge från höger sida, jag tänker inget utan bara skjuter, det jag ser är att gifs målvakt slänger sig mot vänstra stolpen men mitt skott kommer högre och åker upp i nättaket. Y E S GOOOOOOOOOAAAAAAALLLL !!!!! Det bara flyter på med mål jag tror nästan inte mina ögon. Två mål på en match men mer än så blir det inte, men gissa om jag är nöjd :)                                                   
och det är inte det sista efter matchen skyndar jag mig ut för att kanske hinna och titta på min träning, då står Hasse med gifs tränare.
Hasse: här kommer målsprutaren
Olivia: japp
Hasse: hon är bara 14 år och spelar med oss nu, men en riktigt bra spelare
gif tränare: oj bara 14
Hasse: Ja vi har ju velat ha henne med oss den här säsongen men hennes tränare vill inte släppa henne. Hon spelar ju med F95/96.
gifs tränare: har du kanske lust att spela med GIF?
Olivia: ja jag kan spela var som helst
Hasse: bara du får spela så blir du nöjd
gifs tränare: ja det är ju bra att man kan ha kul





:O :O blev ju skit nervös så mitt svar söööööög :P


Kommentarer
Postat av: canyougess

du hade ju värsta chansen att bara säga ja varför sa du inte det ;O

2009-11-30 @ 19:47:26
Postat av: P

eeeh jag vet inte dels för att jag var nervös och jag vet inte om jag ska till gif eller t. ex BK30, skiljebo.

2009-11-30 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0