Väntan

Vaknar först kvart i fyra sen somnar man om och vaknar kvart över sju. Gå upp sitter vid my dear computer, äter frukost med min kära syster, väcker mormor som "sover" barnvakt, och duschar i 5 min :O. Klär på mig med Sala tröjan och drar mot sala för att först hämta bror och sen hem till My lämna av hennes present. Och till Nike men det dröjde bara några minuter innan vi skulle åka till v-ås. I bilen så blir både Nike och jag hungriga, då stannar man på MAX och fyller sig med FETT !! :D När vi kommmer fram till mötet är redan Alicia där och Jessis mamma, senare kommer Hanna, Lina och sist Bellan. Det blev mycket prat om kost, sömn, skolan, elitläger och stöttnig m.m. Kom på nu att det var tvärt om men MAX och mötet men ändå. När vi är framme så får vi sitta på läktarn och vänta på våran tur. .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0