Zlatan skill...

Andra träningen för säsongen, wow :O dålig kondition :P. I dag blev man dit körd av morfar:), kommer dit och dom som var där när man kom fram var typ Frida W. , Natta, Carro, Ebba, Elsa (och troligen någon mer:P). Som på alla träningar börja med att lattja med bollen. Sedan tog man en boll och sprang fram och tillbaks och det var inte så jobbigt( förvånandes? ja :P).
Mattias: Para i hopp er två och två
Nike: Olivia ? :)
Olivia: Nike :) :P
Annorlunda styrk träning så som: skottkärra ( vi fuska inte ! :P), sen skulle man sitta på den andras knän och putta den andra när den gör situps (jobbigt), även stående med raka ben( det var det jobbigaste på hela träningen :O), och typ sparka ner varandra när man sitter på arslet :P(nike och jag förstod inget :P) och såklart situps med en boll som inkast.
Teknik övning nästa: slalom mellan några koner driva igenom koner och lägga upp för skott. Jag var skit trött när jag hade dribblat färdigt så mitt skott blev i nästan ingen kraft. Sen skulle man göra banan utan bollen och få en pass på slutet och lägga upp för skott. Då blev det halvdana skott ganska långt ner. Drickpaus alla går ut för att kunna andas friskluft :P, fast det kändes inte kallt ute.
Skottövning nästa: ställa upp på tre led av ena sidan av planen. Det mittersta skulle man driva fram och skjuta sen gå upp för att agera back. Då som ni fattar kommer dom två andra på kanterna och attackerar 2 mot 1. Hända inget speciellt för mig.Äntligen dags för minimatch. Jag fick sätta på mig en väst och vara i det laget som hade bollen. Jag kan säga att det är jobbigt för man springer så mycket, jobbigt för man måste ha spelförståelse när någon tar bollen av mig ska jag vara med den :o :P. Nu måste jag i alla fall berätta det bästa på hela träning.
Jag fick bollen när jag stog 5 meter från målet, vänd åt väggen, då bollar jag upp bollen och slår den på volley rakt upp i krysset. Det var värsta zlatan skill :O :P Hur snyggt som helst och inte för att skryta :P.
Sen blev man ävenhämtad av morfar.

P.s Moa titta på :P:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0