Do I gonna do it? or no what I gonna do?

Ska jag låta mig påverkas? har dom rätt? Gör jag rätt i att göra de jag vill, vara den jag är? Who knows? men jag hoppas de kommer bli bättre på något vis. Har kommit närmare vissa medans tappat andra. Fram och tillbaks ja men en del kommer alltid stanna i mitt hjärta oavsett. That's life. 

Nu har de gått 2 dagar i skolan och de är segt (a) Dom nya 7:orna bokstavlingen springer runt i skolan. 8:orna är bara jobbiga och jag saknar alla 94!! eller ekebys kanske(a) aja men ett år bara ungefär hoppas man pallar de, fast sen blir de väll ännu värre :S

Nej nu MÅSTE jag sova. Är uppe för länge och går upp för tidigt....

kizzez 2 2 pers(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0