gå vidare...

Kommer säker inte skriva så mkt nu när skolan börjar snart, för jag hade tänkt att försöka sitta mer vid böckerna än vid datorn ;)
De är mkt som har brakat ihop på sistonde, först så blev fotbollen skit, sen bröt mitt förhållande också... Jag är glad att jag har alla mina vänner runt mig som stöttar mig och har fått mig på bättre humör.
Har inte kunnat äta ordentligt dom senaste dagarna. Hatar att de blev såhär... Hoppas på att jag har gråtit färdigt nu. Men jag kommer alltid finnas där för henne, för hon betyder fortfarande mkt, kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta. Fick inte spela den senaste matchen heller men jag hoppas att kunna spela på Söndag :) Länge sedan jag spela med mitt grymma lag :/
Nej men nu tar vi nya tag och hoppas de kommer ordna sig...



9 dagar kvar ju! :D
 Du är bäst Therese Tengwall!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0