Nya tankar som nog är bäst :)

Jahapp då satt vi här igen då ;) I söndags så åkte jag upp till min käre vän Denise Lindqvist mkt trevligt!! Måste göras om! Vi kolla iaf på hennes lags hockeymatch och sen skulle vi kolla på film men jag låg typ och halvsov i Sarahs knä x) skönt vare iaf(a) Blev värre när vi var 3 personer i en säng men senare under natten så vart de iaf lite bättre :) synd att Denise somna före mig så jag hörde när hon snarka, hon hade iaf fått igen(a)
Som tur följde Denise med mig till station och såg till så jag kom rätt :D när jag klev ut i Sala så stöter jag först snabbt på Fanny :D sen upp mot skolan, Sanna-klara :D trevligt med bekanta ansikten :) Haha jag bara råka vara dryg mot Therese i skolan så hon blev skapligt sur på mig (a) Men men sen gick jag med dom på stan. Prova tjej kläder och köpte ett par nya chinos :D sen blev de en fika på Shelins. Sen skulle Linnea hem. Therese och jag cykla till Åkra och tillbaks för hon fick pengar av sin pappa x) sen så stanna jag på Mikalelgården och insåg att dom skulle ha styrelsemöte. Blev kvar ett tag för man var tvungen att få tillbaka sin värdefulla mobil :D Ner mot träningen och stanna och snacka med Issa, Thea, Christian, Freddy och johan :) Sen fick jag byta om och vara med lite halvt och träna Eve :) Nu sitter jag här och hoppas jag bara ska bli frisk!

Goodnight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0