smart Olivia. Nu huvudet?

Japp svårt att slå mig när man ska va smart...eller? Tro mig de är ganska lätt. På KU:n hoppa man in i en stång. Idrotten innan sprang in i en vev. Idag åkte jag moppe i för LITE kläder därmed sjuk. (frös i 3timmar) hade behövt någon somkunde värma mig!! Som jag sagt till många på sistonde. När ska jag tänka med huvudet? alltid detta jäkla arsle som tyvker att jag ska vara dum! aja inte sura för de. Ska'nt va bitter!!! :D
Nej nu måste jag lägga mig igen. Fredag imorrn ju :D hoppas komma hem och plugga/städa och göra de jag borde göra. Hmm men de här kan ju funka men en sak saknar jag....



Dream it and live there but in real face it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0