Why?! ;(

Nej jag vill inte men tankarna finns där... Vet inte vad jag vill, Jag vet typ inget.. Eller jo jag vet att jag behöver träffa dig igen... Måste få svar.. Kan inte leva annars... Du hade troligen samma känsla eller ja på´ett ungefär.. Men var inte rädd för att jag ska försvinna ur  ditt liv för jag kommer alltid finnas där, vad som än händer<33




Sommarlovet är ju fyfan snart slut!!! de går alledes för fort! Måste fixa med mitt ID-kort imorgon, snart moppekort sörru ;) hoppas vi på iaf (a) Men nej jag orkar inte sitta vid datorn nu :P
Kul att min fot ALDRIG kommer bli som förut!!! Är inte alls glad över de för fotbollen har varit allt för mig i mitt liv <33333



 FOTBOLL (L) OLIVIA PUHLS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0