after chrismas,I'am tiredless ;)

Sitter man i borlänge efter en jul i smedjebacken.. hahah lite fail julklappar men rätt åt mig som inte pallar skicka önskelista'-.- två grejer som jag ville ha(Y) HAH :D
aja får väll se vad som kommer när man firar hemma =)
Fast jag kommer väll antagligen få vänta ännu längre för att jag ska nämligen fira nyår i Avesta =D kommer bli azum!! Med Elin, Ronja, Lovisa å Michelle (y) haha längtar =D
aja nu sitter man här och ska snart fundera på att lägga mig för ska upp imorgon och gå till kupolen som ligger typ 100 m bort och möta Ronja, Lovisa å Michelle, nice =D
En del saker som händer en runt hela tiden.. Flyger runt med tankar men hamnar till samma person om och om igen =) thanks you are azum!
En sak till som jag taggar sönder för är Julcupen!!!!!!! Kommer bli bäst!! =D
Hoppas vi får vinna iår igen, det behöver vi!
nej men orka skriva mer nu, nääää
OBS måste läsa min bok remember me för jag måste börja plugga igen "/ hoppas jag kommer orka!


Jadu här var man igång med julrim till farmor sin ;)

Puezz bloggis reeders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0