Pinsamt! (a)

Haha härligt att min stand up på julkul blev FAIL xD aja gjort blev det med lite fnitter :P
fan vad jag börjar dampa på mitt hår nu :o vill ha kort! :/
hehe har en känsla av att det kan försvinna i början på jan men vi får se ;)
har ladda upp mig på FB nu (n)
nej ching chong flaggstång på er =)


 tjuvtitt på en liten del av min fina kostym ;)


Fick några fina ord av 2 st 5:or :)

du va kul o rolig på Julkul i dag :D:D
16:49
haha tack så mycket :D:D synd att inte alla tyckte det bara :P:P
16:50
jodå iaf min klass tyckte de :D:D
16:50
då är jag iaf nöjd :D:D
16:50
bra :D:D
Varför tyckte de inte du var bra ?
:):)
Du var jätte kul :)
16:51
Var inte så många som skratta, och jag var ganska nervös + att det lät inte så där superkul :P:P:)
16:52
:):)

// tack ungar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0