shit as länge sedan! :o

måste ha varit as länge sedan jag skrev här... jadu jag har blivit en lite starkare människa igen (y)
fotbollen rullar på bra, har vart med på en träning med Avestas damlag vilket gick ganska bra. Tur att jag på dom senaste månaderna har utvecklats inom fotbollen också. Jag har blivit starkare i kroppen och fått ett ännu bättre tillslag, så akta er ;) spelade luciatriangeln den senaste helgen mot Norrby och Forssarna vilket gick sådär.
S - N 6-0
S - F 0-1
S - N 0-0
S - F 3-1
så det känns ändå att vi har en chans på julcupen! (y) =)
Jag råkade skjuta en boll på en tjej som föll ihop, hehe (a) lite hårt kanske, sorry.
Snackat med en azumgirl också! :D så himla grym, grymmare än mig ;o är iaf skit kul! (y)
nej men nu sitter jag sj här på SO lektionen och tråkar...
Bäst att plugga, prov i morrn '-.-
bye!
... can be the .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0