jadu

I går kväll så var jaq inne på min brors rum och kolla lite på american-pie sen gick jag och la mig, smona inte förens vid 23 tiden :O.
sen vakna jag halv tio, går upp gör i ordning lite gröt åt mig och min mamma, dels för att fjäska ;)
sen när vi skulle i väg till Sala så ville ju inte bilen starta, konstigt? NEJ
men kom iaf in till 13. Då var jag med My :), det var ett tag sen sist. Igentligen skulle vi åka pulka men de orka vi inte så vi stanna inne och spela wii och åt glass och bullar. As kul spel som fastna på hjärnan.
Fick skjuts av hennes mamma till träningen. En bra träning, det ser bra ut med vårat spel. Vi har verkerligen fått in spelet :)
Sen följde jag med Nike hem och då hade vi lite bollkrig eller vad man ska säga xd
nu ska jag snart lägga mig, för en ny vecka börjar och på Lördag är de SM- kval :D
fett taggad ;D
 bild från Dalle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0