soon to daddy...

Har tänkt lite eller ja de gör jag ju ofta men fick tänka lite mer i går med tanke på vissa saker...
saker som händer andra intalar mig att jag har ett ganska bra liv, jag kanske inte har de perfekta med mer...men jag ska inte klaga, för många andra kan ju ex. röka, skära sig själv, få problem hemma eller bara hata sitt liv. Bara för att jag har undgått dessa saker så betyder inte de att jag har ett bra liv, visst jag har också vissa saker som kanske inte alla vill ha...Men alltså jag har ju ändå någon att älska, bra vänner, många vänner, en super familj och något jag hoppas på att bli...Skolan har ju inte heller gått helt åt skogen. Ganska glad människa gissar jag....Men hur ska jag då kunna hjälpa mina vänner om jag inte vet hur de är...Ibland känner jag mig ändå ganska hjälplös...Ingen rolig känsla men man får iaf stå ut med de mer än annat. Jag är ganska dålig på att visa vad jag känner med mer, mina tankar och så har jag aldrig liksom pratat om, jag tycker ändå mest om att lyssna på andras problem. Så till mina nära och kära jag tycker troligen om er mer än vad jag visar...P.S har ju ändå börjat förbättra mig ;)
Hmm....Var ju på grönan i Lördags kul som vanligt med min släkt :D sen åkte vi till Nykroppa för att hämta grejer från gammelmorfar, resan dit och hem var väll så där superkul som alltid...
När jag kom hem så var de datan ett tag sen sova :) nbu sitter jag här i soffan igen och väntar på att mammas huvudvärk ska gå över så hon kan köra in mig till stan, idag så ska jag till Olivia :D super ;)
på fredag ska jag iaf upp till pappa igen, de var länge sedan sen sist...
Min fot verkar iaf förbättras dag för dag så jag måste börja små träna snart? :)

My life is 4 you, all my love is 2 you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0