tititisdag vaaah =))

en helt vanlig tisdag men nu kom första snön då. Efter skolan gick jag med Zhela å Olivia till Johanssons för dom skulle fixa sina prao-things. Sen gick jag med Olivia hem till henne, på vägen dit så har vi lite snöbollskrig. Så jag försöker springa ifrån henne. Jag stannar upp och ska precis ta ett steg då hela jag vänds bak, jag försöker vrida på mig så jag kommer fram men då smäller jag till i marken med knät först, lär kanske få ett blåmärke eller nå där (y) Det som var konstig var att Olivia skratta inte åt mig, så jag var tvungen att garva åt mig själv för att försöka bota smärtan.. Sen halvsov man på bussen hem, kom hem satt vid datorn, plocka bort disk, tvätta spisen, plocka bort mjölk kartonger, gjorde hamburgare och skärde grönsaker. Sen åt vi och jag hamnade kvar i köksstolen medans bror och mor sitter i vardagsrummet. Lär nog snart gå upp på rummet. Har bestämt att jag ska försöka städa det, den här helgen, ser icke bra ut. aja längtar till sängen.
Imorrn är det träning på första gången på 6 veckor, jag ska vara med och köra lite lätt för jag känner mig grymt otränad x)
bara skrev lite må få här, hehe.
Inte för att många läser detta men efter STUM fick jag bättre självförtroende tack många snälla kommentarer! :o hahah en tjej kasta sig om mig och brast ut: DU ÄR AWSOME!!!
haha härligt :')
KRRAAAAAHHHMMMM // PUHLS
Stig helmer? lite?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser. Tycker det är bästa blogger ever :)

2010-11-23 @ 21:36:19
Postat av: Ebba :D

haha, fett tönt du är ;-)

2010-12-15 @ 22:29:04
URL: http://ccrazyggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0