Baka bullar (Y)

I går var jag med Linnea, Therese och My vi hade bestämt oss för att baka bullar, mumsigt värre! ;) Vi kanske inte är bäst på de men dom smaka och såg ut som bullar! :D sen så blev de lite tjejprat(Y) stackars Therese börja gråta, så himla gullig x) Sen blev att kolla på idol och sen efter de ville jag sova, hallå klockan var efter elva! :O
Och Linnea försökte få mig att prata med henne men de jag kunde knappt skratta. Hela jag är helt slut, även fast jag sover så är jag helt slut. På morgonen vakna jag först halv 7, halv 8, runt 9, 10 och till slut vid halv 11 så vakna även Linnea. Jag klara inte av att ligga kvar i sängen så jag hoppa upp och ville ha frukost. Blev mina supersmarriga mackor! :) Sen blev det att ligga halvt död framför tv:n oc glo på den enda tills mamma kom och hämta mig. När jag kom hem blev de mer fika så jag hoppas klara mig till halv sju ikväll. Aja kallt här på rummet så ner och göra hemgjord pizza kanske!?! :D måste bara få med bror som sitter och nördar '-.-

Hare bra alla stört sköna bloggläsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0