blev lite fel där va

Idag började inte så värst bra... har börjat inse att jag har förändrats lite eller ja de var meningen att jag skulle förändras men inte på ett dåligt sätt för mina vänner..  Känndes inte så bra men vi får hoppas på att de blir bättre.. Ändra tillbaka mig? men jag kan inte sätta fingret på vad de är jag gör som är fel :/

Bra att jag pluggade på fel saker idag(y) hhahahahah hoppas jag inte får för mycket fel :/
Nej men ny dag imorrn, studiedag eller för mig blir de ingen större förändring... Ska tillbringa min tid på Nisses Yey!! De är bara att tuta och köra och hoppas på att jag klarar min sista körning och att jag ska klara sista delen på fordon, snart så får man köra på egen hand! :D

Want to reed some peoples mind just to know how to do!
 Tittut! :D<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

vi kan inte vara parfekta... Älskar dig!!(a)

2010-10-13 @ 22:45:00
Postat av: puhlsen

Vet men jag var mer perfekt förr än nu ;) Love you 2!! :)<3

2010-10-14 @ 09:39:25
URL: http://salapro.blogg.se/
Postat av: Anonym

KATT MED SVANS

2010-11-08 @ 08:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0