fotboll är lycka!

Känner att jag måste börja träna snart igen, kände hur kul och lycklig jag blir utav att sätta på mig dojorna och driva med bollen. Känns lite bättre och deras målis var hahaha så kul! (Y) drev iaf 3 spelare och satt den precis intill stolpen alltid lika kul när motståndarna är helt borta x)
Sen blev de donken för vinsten med 4-1 :D passa på att vara hos Linnea medans jag väntade på att mamma kunde komma och hämta mig. Vi försökte komma på med förslag till spexet som de är möte om på torsdag, haha gick väll inte så bra :P
Sen kom jag hem och tog en dusch åt lite pizza till mat för tredje dagen i rad. Nu funderar jag att skriva lite i min "bok" haha tycker inte den är så bra men My, Therese och Linnea har varit på mig så de är väll lika bra att skriva lite mer att framföra imorgon.
Hmm jag tror att de skulle bli kladdkaka nere om ett tag! :D hihi bra att mamma dejtar killar ibland (a)
i morrn är de skola sen show :D jag gillart!

Fotboll är min lycka, där får jag rycka.
Utan fotboll i mitt liv, då blir jag nog smittad av hiv.
hare bra men nu ska jag äta chokla (A)


<333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0