ibland så ;)

fredagen blev lite väll ihop pressad... skolan då sen följde jag med henne till stationen innan hon hann åka kom Marika och Martina kunde inte dra ifrån dom härliga tjejerna x) vi satt där och almänt prata, dansa och ja vad nu barn gör :p aja sen var jag tvungen att gå till Silvervallen för samlingen till vi skulle till Heby och kolla på landslags f-95 spela mot Norge... Roligt med tanke på att jag hade varnat för Maria och hon gjorde 2 mål och Sverige vann med 3-2 :D sen var de att åka tillbaks till Sala och spring gå mot ksk och få med mig Linnea, men precis innan vi skulle in i skolan så måste hon lämna fel ipod till Moa så jag försöker hitta rätt dörr som inte går, ringer Helene och frågar, fast sen kom jag på att de var Emelie som prata, de lät inte som Helene om jag tänker efter men de var typ mörkare röst än Emelies så jag kunde inte sätta fingret på de(a) aja bytte om i superspid och hann spela i 10 min, sen så åkte vi hem till Linnea, eller snälla jag köpte en choklad till lata Ebba Falk då ;) åt, och duscha prata lite med Linnea men jag höll på att dö så vi fick lägga oss ist (a)
Vakna på morgonen och då får vi order om att klä på oss för vi ska till Västerås om 30 min... Sagt och gjort!
linneas låsas mamma och hennes kompis + dotter Olivia, Linnea å jag åkte till Västerås, de roliga var att Olivia och jag Olivia dryga med Linnea! Älska att vara som ett barn! (a) aja sen till Sala snabbt in i idrottshallen för de var innebandy-match, mamma kom och hämta mig. Nu har jag diskat värsta mega disken och har slått mig ner vid datorn. Undrar om jag orkar göra något vettigt? troligen inte men hallå jag är ju trött ;)

therése Tenwall å ja :)<3

Wappen å jag :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0