nästa frågar :o

tur att de är någon som läser här iaf (y)
Hmm igår orkade jag inte skriva för att jag typ halvt dog när jag kom hem!
Först i skolan stod Therese, emma och jag i cafét på skolan :) sen så var jag på Nisses och de går sakta men säkert frammåt! (Y):D MC- C och fordon kvar + körning sen så klara testet! :D hoppas hoppas!! :D
Sen träffa jag Fanny och Sebastian vid stationen, vi var självklart hungriga så de blev pizza för dom och en kebabtalrik för mig(a) hehe de som slår mest är nog att dom 4 dagarna innan åt jag alla dagar pizza till middag så hehe de där med att äta lite bättre går inte alls bra!
Sen var vi iaf med på gudstjänsten, stackars Helene var helt slut och först halv sov på bänken sen tvungen att luta huvet på min axel SÖTT!!(A) aja sen var de att ta sig till Lärkan för bad!! :D:D
Haha alla kommer typ sprida ett rykte om at jag inte torka mig efter jag vart på toa fast de inte stämmer ;o
Men iaf de var sjukt jobbigt! (a) inga armmuskler ju!!
Svårast var de att ta upp sig på den där "cykeln" hahaha Jag och Rasse kämpa på ;)
Sen var man i varma bassängen ett tag inna man gick upp för att avsluta dagen :)

Torsdag!
Ja har fortfarande inte fixat skåpnyckel(a) men lånar av alex nu :) först prov som jag inte tror att de gick bra på sen skulle vi haft NO men den blev på ett ungefär inställd x)
sen var de föreläsning om internet, och de var BRA!!!! Hihi (a)
Aja svenska, Idrott med trampett som jag inte är bra på och snabbt ta sig till konfirmationen.... Idag fi´ck vi godis!!!!! :D:D(A)
Sen var de spex möte:) jag hoppas de inte blir för mkt fail bara...
Aja hemma nu, pratat med Linnea i telen lite, om saker att jag inte är smart men haha ni vet ju hur de är med mig och smarthet ;)
Snart sova nu iaf hare!! :)



+ haha detta skrev jag förr som ni ser men ja la inte ut de(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0