2 prickar :D

jahapp en Onsdag igen skolan gick snabbt men de är segt när de är för många har datorer så att internet laggar. Segt men gillar min dator ;) Sen följde jag Therese till gymmet och sen var de dags att ta mig till Nisses för jag hade förväntningar på att jag skulle klara första pricken idag. De gjorde jag också så nu har jag 2 gröna prickar nu jäklar måste man få in de här så jag får mitt kort snart(Y) Sen satt jag bara i stan typ 1 timme(y) sen råka jag stöta på Linnea så jag drog med henne till Mikaelsgården och träffa Therese sen var vi med på gudstjänst, segt men aa lite roligt som vanligt iaf :)
Sen hem och diska/idol aja nu är de läggdags snart igen...



Sovså gott alla söta bloggläsare :D

BRUM BRUM!!!! snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0