donk donk donk!!!

Donk...Donk donk... Donk donk donk!
Men vafan tänker ja!
Kul att bli väckt på morgonen av att grannen håller på att spika. Smart som jag va trodde jag att jag kunde knacka tillbaks så jag tar sats och slår mot väggen. Jag slår till och de låter typ inget kom på att de är ju betongvägg här(y) bäst att gömma sig under täcket så att inte Denise garvar sönder åt mig. x) Efter 2 timmar halvsovande så känner jag att jag är hungrig så jag halvsätter mig upp och tittar på Denise.
D: vad vill du?
O: (vänder mig mot väggen)
D: vad är de?!
O. Jag är hungrig!
D: Men gå och ät då?
O: (vänder mig snabbt mot väggen och sen tillbaks och tittar på Denise)
D: jaja jag kan väll fixa åt dig -.-
O: (inombords) VEM ÄGER VEM ÄGER!!!!
Sen duscha jag medans Denise töjdeörat sen kom Sarah så småningom skrämde mig såklart!!
Nej nu sitter vi i soffan och gör sånt man inte borde göra (a)


Hare :D
hästar är nice Denise ;)

Kommentarer
Postat av: ebbz kvizt :D

Vilken häst är det? :D <3

2011-02-28 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0