frågor av Linnea :D

ÖVRIGT
1. Pierca tungan eller läppen?  INGET!! fyfan jag skulle hellre skära mig :S (läppen)
2. Vara seriös eller oseriös?  seriös tror jag :P men jag är typ de andra x)
3. Dricka grön eller röd mjölk?   RÖD fast den är vit va? ;o
4. Brinna upp eller drunkna?  Fire 
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? Vännerna :D

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon nu?  ja...
2. Har du skolkat? Nej :D
3. Varmt eller kallt? kallt för jag är varmblodig (Y)
4. Soligt eller regn? sol antar jag men regn är aldrig fel :D
5. Fanta eller cola? Cola

6. Är du nyttig av dig? Ganska..
OM MIG

1. Vad heter du? Olivia Julia Sofia Puhls 
2. Syskon? japp 3 st (Y)
3. Vart bor du?  Hedåker :P
4. Hur många barn vill du ha?  1-2
5. Vill du gifta dig?  med den jag älskar ja!
6. Favoritstånd?  hehe..
7. Humör just nu? Trött& Flamsig
8. Sugen på just nu? kyssar, hemligt!, sova!!


HAR DU DEN SENASTE MÅNADEN

1. Pussat någon? aa.
2. Sjungit? Japp alltid ;) 
3. Blivit kramad? Jadu konfa du vet ;)
4. Känt dig fånig? jag är fånig! :D
5. Saknat någon? Saknar alltid någon!
6.Dansat galet? nej :P
7. Klippt håret? nepp
8. Gråtit? lite..
9. Pluggat? lite (Y)

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? bara sittande vid morsan ;)
2. Har du en hund? Japp en egen och en till med familla
3. Sover du helst ensam eller med någon?  Med någon.
4. Tror du på spöken? nej :)
5. Är du mörkrädd? Nej
6. Är du morgonpigg? Jadu xD
7. Vad vill du ha just nu? Massor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0