Helene och Emelie fakta

Hej här är Olivia Puhls igen ;) Tänkta bara skriva lite om mina vänner :D
Helene Söderström:
Hej jag heter Helenis och jag är tjock men de är bara för att jag älskar mat!! Mitt liv består av att äta, fisa och glo på när min blondina vän Emelie ska förklara hur man tänker. Varje natt innan jag ska sova sitter jag och tittar på en bild på min idol Olivia Puhls i timmar, inte konstigt att jag glömmer att borsta tänderna :O
De är bara en sak som jag stör mig på jätte mkt. Alla mina vänner hittar andra förutom jag och de är ändå jag som är bäst, hallå killar de är bara att komma och ta mig!!! (tro mig de är en gobit ;) )
pözz på er för jag eger på at stava :D

Emelie Kristina Elisabeth Mörk:
Hola mi amigos!  Jag har kommit på att jag är ett pro på spanska :D sriöst de är ju bara att lägga lite o:n här och där och bara voila! De positiva med mig är nog att jag är född supersöt men de är synd att min huve inte hänger med :/ Jag måste vara den gladast personen på jorden, helt seriöst asså! om jag inte är glad har jag seriösa problem. De är en person jag stör mig på de är Olivia Puhls. Hon är så jäkla stöddig vad jag än säger ska hon ba å jag är så mkt bättre! typ när jag hade gjort ett mål då ska hon kommentera och säga: hahah ett mål, jag gjorde hatrick och blev erbjuden att spela med div. 1  laget :D
Såna personer hatar jag! Blir bara värre när helene ska sitta och dreggla över henne.

Olivia Puhls:
Tycker att dom skrev grymt om mig! så härliga dom är och jag älskar dom! Dom trevligast och sötaste tjejerna jag känner. Hmm en sak jag döljer är nog hur jag döljer för Emelie att jag inte tycker om henne, hon tror säkert att jag hatar henne men igentligen är de inte så (a) De är hon som gör att jag ändras! jag kan inte koncentrera mig när hon är i min omgivning, då ska hon komma med sitt söta leende och ba: daah.  Den lilla ungen!

Hemligt förälskad?
Många lever vi och vågar inte säga till en annan hur mkt man tycker om någon. Ibland döljer jag också, man vill känna sig stark. Men man är som svagast när man är i närheten av personen. Jag bara älskar känslan av att så fort jag ser personen så blir jag glad. Varje del av min kropp vill typ dö av glädje, springa fram och krama om den, vissa hur mkt man bryr sig. Gäller nog att ha mod också. Jag kan inte säga något vettigt till den, blir nästan så man stammar eller bara tråkiga svar. Blä på de. Men om man får den personen och vågar då är de som bäst! Man blir helt förälskad och vill att man alltid ska vara med personen.  När mitt hjärta slog, slog de för den. Varje sekund, i allt jag gjorde var tanken med den med. Jag vill ha tillbaks de!

Jag är stressad nu för ´har kommit hem från match, ska duscha och göra mig i ordning för att sova för imorgon blir de skola och jag har en del att se framemot imorgon :D
 Satte straffen idag :D
Bye...

Kommentarer
Postat av: emelie den bästa!

puss!<3

2010-09-05 @ 20:27:59
Postat av: HELENE

naw va söt du är :D

2010-09-05 @ 20:54:43
Postat av: puhlsen

E:puss!<33

H: haha alltid ;) (a)

2010-09-05 @ 21:44:41
URL: http://salapro.blogg.se/
Postat av: EM

du är sötast!!<33

2010-09-06 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0