innebandy (Y)

jaha ja lite längesen man skrev men men... I torsdag var de konfa och jag var ganska nervös över om min text skulle vara bra eller inte? När jag hade läst klart den så var de bara att snabbt ta sig till tågstationen, som tur var fick jag låna kort av Amanda Holmberg och skjuts av Linnea Wappzell tack så hemskt mycket tjejer! :D<3 Sen mötte jag upp Denise och Sarah på stan. Blev en trevlig kväll med dom sen upp på morgonen och ta mig upp. Undertågresan fick jag veta av Linnea att jag inte kunde sova hos henne :/ fick ringa mamma och bara för att de var ändrad tid så fick jag iaf vara med på Innebandyn idag :D aja prata med rekotorn idag i skolan, fortfarande lite arg över vad som hände men men.. Blev lite Innebandy idag också dom som kom var linus, starö, andie, helene, Linnea, (tidsmästaren) Emelie och jag då ;)
Mycket trevligt att träffa trevliga personer!
Nu sitter jag här halvt död framför datorn och funderar på att lägga mig snart. Linnea försöker iaf hålla mig vaken(y) tack ;)
Aja det här tog ett tag :P

Mina tankar går verkligen kors och tvärs hela tiden!!

Kram Olivia Puhls   (sportnörd) :)

fin fina tider de!! ;)<3

Kommentarer
Postat av: helene är bäst

din text var sjuk bra ska jag meddela :) varför lägger du inte upp den på bloggen? :D<3

2010-09-25 @ 16:58:57
URL: http://helenesverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0