Innebandy! (y)

Gick upp och var inte lika trött som vanligt (y) hade svårt att halvsova på bussen x) Sen fick man vänta för man börja ju 09.05 men kommer dit vid åtta, älskar att bo i ödemarken!! Vanlig skoldag med Therese och jag som knasar :) Sen så stack Therese hem snabbt och jag  fick roa mig på stan ;) mSen kom Therese tillbaks och hon och jag drog till hallen för att byta om :) Tillslut kom Linus, alex och Merelin sen rullla de på med Emelie, Marika och Denise :D Jobbigt som vanligt men de är kul :D
Sitter halvt döende vid datorn och smsar med YOU KNOW ;)
Måla imorgon (Y)
På söndag blir de iaf match och Denise ska hänga med och kolla :D<3

Feelings are the best but sometimes not....<3


http://www.youtube.com/watch?v=mNYCW5jrjwM&feature=related

Hahha (Y) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0