Nya tag! :)

Japp då har jag bestämt mig för att stärka en ny sida av mig, dags att bli tuff och stå för mig själv. Känns bra att ha vännerna vid min sida. Fyfan vilken match idag alltså :O
Jag kommer med bollen på kanten och slår in den och pang så kommer det en tjej och typ springer rakt in i mig, lite yr tar jag mig upp på bena.. Domaren verkar inte reagera något. Men de gör Mattias och Benny och det tycker inte domaren om  så han springer mot dom och först får Mattias rött kort sen Benny gult, härligt alltså(Y) tänker inte berätta allt men han gjorde grymt mycket fel, värsta domaren på åratal!!
Jaja så äre.. Nu taggar jag för show imorgon :D hihi (Y)
Bara för att man är så grymt fin när man pratar i telefon med Linnea Wappzell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0