Oliviafakta

Hej jag heter Olivia Julia sofia Puhls.
Jag har sega råttor under min säng! Jag älskar min bror fast inte lika mycket som jag älskar Helene och Emelie..de är helt enkel the best. Jag älskar att bada med ankor på vintern när det regnar kötbullar. Om jag inte är hemma och dansar balett så sitter jag blick stilla på en stol och rör mig inte ut fläcken. Min största hobby är ankstjärtar, men det vet ingen annan om. Så säg det inte till någon. Jag kommer tycka att det är jätte pinsamt då.
Jag går och lägger mig klockan 16.00 för att jag ska kunna gå upp på natten och råna banker. För jag har något emot banker. Men inte mot pengar för det har jag inga. Jag bara älskar fötter. Det är min största passion. De är så underbara att jag nästan dör. Jag blir jätte kåt av att sitta och glo när folk äter, för jag fantiserar om deras fötter.

Bara så du vet.
Hare bra! hejdå

P.s Göläker design btw!


Kommentarer
Postat av: h

gillade du designen? :)<3

2010-09-05 @ 19:56:09
Postat av: puhlsen

Klart! :D<3

2010-09-06 @ 06:00:47
URL: http://salapro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0