sofie! Denise! oh no! crap!

Vilken kväll... Först var jag enormt trött och trodde jag skulle somna vilken minut som helst men då började knasungarna Denise och Sofie med att göra en speciall honungsmelon åt mig. Tro de eller ej men jag blev pigg x) Sen var de Sofies tur att vila, Denise och jag roa oss med att stå på hennes balkong och kasta godis på fjortizar(Y) hihi(a) Ni måste prova, deras kommentarer kan vara bäst ;)
Sen efter tio så skulle vi kolla på snuten i hollywood men efter si så där en timme så bestämde vi oss för att lägga oss. Då börja Sofie och Denise igen med sina jäkla kommentarer som jag inte vill förstå eller jadu... Sen när dom ville sova skulle såklart jag ligga och prata får du hade jag blivit pigg igen ;) Blev bara några timmars sömn tack vare nå jäkla "toaletter" i dem här husen de lät seriöst 24/7 bara jobbigt! men men hoppas inte jag håller mig vaken lika mkt i kväll... Nu blir de väll att glo tv eller nått med Likan.


Hare små gummor och gubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0