www.envanligdag.nu

Japp man kan nog tycka mina dag rutiner är lite konstiga men vilkens är inte ;)
Vaknar kl 05.40 går upp äter frukost/datorn tvättar mig sätter på mig kläder. Packar, borstar tänderna och fixar håret. Går mot bussen med min bror, vi lyssnar på lite musik och småpratar. Sätter sig på bussen åker i 10, går av byter buss och kommer in till Sala typ kvart i åtta går vägen förbi ekeby in i skolan. Tar fram eventuella skolgrejer möter Therese och går upp på lektion m.m. Skolan slutar, är med therese så länge som går, drar mig runt på stan brukar kunna träffa Thea :) väntar till min träning går dit tränar. Kommer hem duschar äter sitter vid datorn och så var de dags för sängen. Gillar mina dagar skarpt (y)

Soft med data i skolan, har en känsla över att man kommer hinna byta sin musiksmak stup i kvarten ;O aja jag gillart!

Blir inge KU imorrn :'( hade inte blivit show om inte hjälten Linus nu kommer troligen fixa de :D
Aja får vara för idga eller vänta
Snart fixat första delen av teorin(Y) Fyfan asså.
Kul att jag inte kommer kunna spela innebandy på fredagar "/ jäkla sena tider "/
hejs svejs! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om att linus är en riktig hjälte! :))))



puss/h

2010-09-08 @ 14:52:58
Postat av: puhlsen

låter bra Helene :D

puss/o

2010-09-08 @ 21:40:02
URL: http://salapro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0