for you.

dag som natt finns jag här.
Du betyder så mycket för mig.
En speciell person som utstrålar glädje.
Du kan fånga havet och solen.
Du kan fånga blicken.
En helt azum person! När du har det hårt, kämpa! du är faktiskt något extra!
Låt ingen bryta ner dig..
Finns så mycket du har att leva för.
Jag kommer iaf kämpa för dig, jag vet att du kommer att gå långt.
Duktig i skolan, en favorit bland dina vänner, en solstråle som är energisk.
Ändå får du motgångar.
Livet är fanimig hårt!
man önska det inte vore så svårt.
När jag ej kan hjälpa dig, så känns det som mitt hjärta får ett hugg.
jag önska så sjukt mkt att jag kunde.
Men det är förbi..
Men snälla du kämpa..
För:
Om du inte fanns,
inte någonstans.
Skulle inte jag vara hel,
för i mitt hjärta kommer du alltid vara en del.
// Puhls

Kommentarer
Postat av: h

hahah, tackar! :D:D<3

2011-02-10 @ 21:42:17
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/
Postat av: puhlsen

hahaha allt för dig Helene ;D<3

2011-02-13 @ 14:19:40
URL: http://salapro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0