åhhh fail! (y)

Torsdag igår...

Linnea å Therese hade ett allvarligt samtal som dom flesta hörde. Vi får se hur det slutar..
Sen var det konfirmation som inte var det roligaste.. Hmm det är så mkt annorlunda, beroende på präster m.m.
Dagensfail: Merelin försa sig, om mig å X, sen ba oj jag har ett elefant minne. (hon skulle säga att hon hade ett dåligt minne) men elefanter har ett bra minne! (y)
Dagens små fnitter till: När helene å Emelie tappa tomater på ica och Lena anklagar Emelie på en gång! (y)
Dagenstjocka: skulle äta en hamburgare och pommes. Orka inge för att jag var mätt!! :s :(
FREDAG!!!
Sitter bredvid Moa mitt emot Emil å ahhah2 FAIL på typ 10 min! xD
EN tjej trodde att jag spela hockey med killar 96/97! (y)
Nu ska jag forstätta å sitta å dö och sen blir det bild vid 09.05
HAHA HARE! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0