dos! (y)

Fredag dag/kväll: Skulle gå till gymmet med tess, men det var sjukt mkt folk där :o
Sen åkte jag till Fanny, fick gå till Valla å tbx igen(y)
Innebandy träning och sen hem å sova isf för hos Fanny :/
Dagensfail: hmm massa! Men hade en skapligt fall på innebandyn!
-
Dagensknaso: Emelie! ('a
Dagensroliga: Fanny! =D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LÖRDAG-
vakna av min damp mobil typ vid 8-8.30(y)
Sen så åkte jag in till samlingen å mot kungsör!
Vi förlora med 2-0 MEN vi hade vårat spel igen :o (y) :D
Ännu en silver medalj! sitter fint ändå de(:
Nu sitter jag hemma nyduschad å ska nog börja med tacos strax! MUMS! =D
Show! imorgon (: Fooootooo =D
dagensfail: missa typ ett friläge :o :(
Dagensfina stund: Jag failade inte i ett läge som jag har gjort i alla mina dagar! :o Utveckling! :')
Dagenssmåknaso: Sandra Lundgren ;o
Sala FF F-95! 2 guld å ett silver i DM =D Grymma å bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0