nyår!

Mitt nyår 2010-2011 hmm aa Vi börjar väll från morgonen när man vakna vid 11 tiden å tog sig upp och åt nå honungsringar till frukost.
Mamma tvinga en att fixa massa i hemmet för att vi skulle få besök av morbror, moster med pojkvän.
Snabbt gick det! Blev en snabb tur in till stan för att handla julkläder till min glömske bror jag passade på att hänga på så att jag kunde köpa till en långärmad (a) (Y) Nice men dyyyyyyyyr!
Iaf hem och göra iordning maten som var lax, potatis å nå rom sås. Vi fick reda på att dom skulle bli sena å eftersom att jag skulle iväg så fick jag öppna mina julklappar före dom andra (a) hmm jag fick 3 böcker, hed set till telefonen, pengar, benskydd, parfym, liten fotboll som jag ska ha min skåpnyckel på, långkalsonger å nå mer fint tror ja :)
Lite bättre än jul Nr 1 iaf :D Kändes bra att man hade 10 min på sig att äta! Aja full speed till Avesta kom nog fram en minut över 18 eller nå sånt.. Haha Elins mamma heja på mig när jag kom in och skulle vägleda mig i huset (y)
När jag väll kom upp till tjejerna så skriker dom och slänger sig på mig! Kram kalas för hela slanten, haha knasbollar(y) Eftersom 'hemköp' stängde vid 19 så slängde vi iväg oss för att handla. Åhh herreguuuuuud säger jag bara haha när man är med dom kan man lugnt överväga om att än sig sj är mer normal... Säger allt.
Iaf hemåt och vi börja med maten, sen så skulle Elin börja med köttfärsen som var på typ 1 kg medans kryddan var till 400 g ('Y hmm ja så Elin å Lovisa flög iväg till hemköp igen alltså var klockan då 18.50..
När dom var borta var jag tvungen att hålla ögat på Ronja å Michelle, haha jadu iaf så sa vi att när dom skulle komma tillbaka skulle Ronja laga mat, jag sitta med mobilen och se sur ut medans michelle skulle sitta gråtande i ett hörn. Klart vi lyckades!
haha härligt! Sen så åt vi eller alltså jag kunde knappt äta för att jag hade fullt upp med att skratta.. Länge sen man hade så kul! x) aja Elin hade iaf haft ont i magen och det verkade inte alls bra så hon åkte in till akuten =(
lilla gumman.. Jag fick fanimej inte följa med heller! =o hade vart azum med ett nyår på sjukan fan! =D aja alla vi vänta i huset hemma å hoppades.
Jag låg i soffan med Ronja på mig och vi lyssna på musik och börja sjunga mot varandra haha x)
Sen kom Elin hem å det blev kramkalas igen, yey (y) x) aja sen drog vi på oss 'tjockiskläderna' och ut i snön! till deras skatepark men jag satt mest vid Ronja på en snökulle, det var då det blev 12 slaget.. Ddrack lite cola iaf ^^
Aja sen var vi ute å prata och hände mera things :P Sen gick vi hem igen och snacka ännu mer, suprise! Sen kom vi hem och DUKTIGA Elin hängde typ upp allas grejer! Tyckte fan synd om henne. Aja sen hände det grejer som jag tror inte mina vänner jag ska nämna =o Sen stack Michelle hem, Ronja å Lovisa ville kolla på film så vi satte på The last song, Alla ba: jag kommer gråta =o men eftersom Elin satt i mitt knä blev det bara flum av allt x)
Sen la hon sig, sen gick Lovisa dit. Sen var det bestämt att jag skulle sova där så det blev 3 i sängen å Ronja i soffan (y)
På morgonen vakna jag förkyld, kissnödig å jäkligt hungrig sååååå först 'råka' jag väcka Lovisa och sedan dom andra eller typ körde morgongymnastik (Y)
hehe^^ blev frukost och hela dagen blev lugn. Sen åkte jag hem vid 18. Nu sitter jag här dödstrött och längtar efter min säng!
Tagga Julcup 5 januari! =D
hoppas jag skrev tillräckligt....HEHE.
från julen..

Kommentarer
Postat av: victoria

svaaaaaaar: AMEN DÅ VAR JU INTE JAG MED! nanana!

2011-01-05 @ 19:01:51
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/
Postat av: h

NU får du ta och börja dela upp texterna bruden! Går inte att läsa det där! Blir typ snurrig av att ens titta. :*

2011-01-12 @ 23:18:42
Postat av: victoria

haha, men du är ju så jävla grym din ungjäkel!

uppdatera din blogg nu kompis!!!!! :D

2011-01-15 @ 17:54:50
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0