viva la hallsberg ( örebro län )

Nu sitter jag i köket och väntar på duschen. Veronica färgar håret, ser dubbelt vilket kanske är lite oroande. Har nu tillbringat 1 vecka och 2 dagar med Lina Persson. Har inte tröttnat än ;)
.................................
Har fått träffat hennes mega coola gäng, kusin, familj och hennes älskade häst.
Nej men imorgon ska man ta sig upp och dra sig hem.
Hoppas få möta Denise vid station för att lämna av en nyckel (:
Morsan är hög gravid, hoppas få se mitt nya syskon snart och ja inte mkt att klaga på.
Spelet fotboll och känner att jag börjar komma tbx.
..................................
"Jag släpper aldrig någon, jag önska jag kunde finnas för alla, men försöker väl tänka på en och en och slappna av, soft lov iaf"
heheheorka lägga ut bild, naaaaaaaaaaaaaaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0