lalipop elller hur var det nu igen..

tillbringande nyår i vås med älskling, denise, emelie, kim, sarah, tina och lina vilket var helt grymt! :)
idag har vart en konstig dag!
var en mann som snacka med mig idag och på slutet sa han:
-ska du shoppa?
jag- nää?
- då går jag, hejdå!
måste ju säga att det var mysko!
sen stressa jag till tåget och jag hade tur för att jag träffade bästa och saknade Helene! <3 http://helenesoderstrom.blogg.se/ kolla kolla! :)
sen var det VÄRLDENS mess med biljett så var en dramatisk tågresa, aja sitter nu iaf här i Borlänge och kanske ska ta mig till The kupoool imorgon men
Shoo :)
memories :)

Kommentarer
Postat av: HÄLÄNÄÄ

du är söt du och du har ju haft ett fint 2011 ju med flytt och allt som blev riktigt bra och sånt där som 8månader och de :D så vackert min vän. förbannat jäkla vackert. puss

2012-01-01 @ 23:06:02
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0