Året 2014

Jag hade gärna fortsatt att plugga i skolan men nu är studeten tagen. Började min sommar med att få veta att min mamma och 2 systrar var med om en bilolycka. Mina systrar klara sig oskadda men mammas kota i längdryggen krossades så hon stelopereades. 
 
Det enda anställningen av jobb är att jag blev timvikarie. Har inte fått jobba något på hela sommaren så har i stället varit min mammas personliga assistent. Visst har jag varit glad över att få hjälpa och stötta min mor under denna tid men det har tagit på krafterna. Har inte hunnit med att fokusera på fotbollen och orkar inte heller ta hand om resten av mitt liv. 
 
Mitt andra hem var med om en brand som lyckligtvis hann stoppas och gick rätt så bra! Men bara en vecka efter det så var min extra pappa med om ett inbrott och blev slagen, det har varit oroligt att sova där och stressigt att försöka hålla sig lugn med alla oroliga runt om en. 
 
Precis påbörjat mitt nya liv i staden eskilstuna. genom att konstant nörda Gossip girl då min sambo ej bor hemma ännu. Jag hoppas att jag kommer finna ett lugn här. Så att jag kan njuta av fotbollen och mina nära och kära. 
 
xoxo
puhlsigull
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0